Apparecchiatura di Pulizia Ultrasonica Industriale: Capacità di Carica 1800 Kg

Shanghai Tense Electromechanical Equipment Co., Ltd. hè una grande impresa high-tech specializata in a produzzione diequipamentu di trattamentu di a superficia, chì integra R&D, cuncepimentu, fabricazione, vendita è serviziu.L'attrezzatura di pulizia ultrasonica principale di a cumpagnia, l'equipaggiu di pulizia d'alta pressione, l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua, i prudutti sò largamente usati in l'elettronica, machini, automobilisti, aviazione, orologi, vetru, fibra chimica, ottica, gioielli, cuscinetti è altre industrie, i prudutti vendenu bè in casa. è à l'esteru, bè ricevutu da l'utilizatori.

L'equipaggiu di pulizia ultrasonica hà i seguenti vantaghji:

Bon effettu di pulizia: L'equipaggiu di pulizia ultrasonica usa a forza d'impattu è e caratteristiche di l'ionizazione di l'esplosione di bolle minuscule generate da a vibrazione ultrasonica per sguassà completamente a terra, e macchie d'oliu, i batteri, etc. nantu à a superficia di l'uggetti.L'effettu di pulizia hè più cumpletu cà i metudi di pulizia tradiziunali è pò migliurà a qualità di pulizia.

Velocità di pulizia rapida: U principiu di travagliu di l'equipaggiu di pulizia ultrasonica hè simplice è efficiente, è pò compie rapidamente u compitu di pulizia.In cunfrontu cù a pulizia manuale o altri metudi di pulizia, risparmia assai tempu è costi di travagliu.

 

https://www.china-tense.net/lift-ultrasonic-cleaner-washer-product/

Pudete pulisce una varietà di oggetti: Macchina di pulizia ultrasonicahè adattatu per a pulizia di l'uggetti di una varietà di materiali è forme, s'ellu sò metalli, plastica, vetru, ceramica, etc., pò esse pulita in modu efficace.À u listessu tempu, l'equipaggiu di pulizia ultrasonica pò pulisce i pori minusculi è e superfici irregulari, è ponu pulisce i posti chì i metudi tradiziunali ùn ponu micca ghjunghje.

Funzionamentu faciule è sicuru: L'equipaggiu di pulizia ultrasonica generalmente usa un schermu tattile o un cuntrollu di buttone, è l'operazione hè simplice è còmuda.À u listessu tempu, l'equipaggiu di pulizia ultrasonica adopta un sistema di pulizia chjusu, chì evita danni à l'operatori durante u prucessu di pulizia è assicura a sicurità di u prucessu di pulizia.

Nisun dannu à l'uggetti: Durante u prucessu di pulizia di l'equipaggiu di pulizia ultrasonica, ùn pruvucarà micca danni à a superficia di l'uggetti.In cunfrontu cù altri metudi di pulizia, cum'è l'attrito o a pulizia chimica, a pulizia ultrasonica causa menu danni à l'uggetti è pò prutegge megliu a qualità è l'apparenza di l'uggetti.

In riassuntu:

equipaggiu di pulizia ultrasonicahà i vantaghji di un bonu effettu di pulizia, una velocità di pulizia rapida, una larga applicabilità, un funziunamentu faciule è sicuru, è senza danni à l'uggetti, è hè largamente utilizatu in u travagliu di pulizia in diversi campi.

https://www.china-tense.net/lift-ultrasonic-cleaner-washer-product/
https://www.china-tense.net/lift-ultrasonic-cleaner-washer-product/
capacità di carica 1800kg equipamentu industriale di pulizia ultrasonica2

Descrizzione

Tutta a macchina hè cuntrullata cintrali da PLC, è tutti i paràmetri di travagliu sò stabiliti toccu u screnu LCD.L'operatore mette e parti nantu à u trasportatore di materiale attraversu l'equipaggiu di elevazione, è principia uequipaggiu di puliziacù una chjave.I pezzi scendenu automaticamente è affundanu in a suluzione aquosa di u corpu di u tank;durante u prucessu di pulizia, u dispusitivu pneumatica lifting si move su è falà à riduce l 'angolo mortu di pulizia.Dopu chì a pulizia hè finita, i pezzi risurreranu automaticamente da a superficia di l'acqua per compie un prucessu di pulizia cumpletu.

Mudellu TS-UD3000
Volume 4770 litri.
Dimensione 3560 × 2465 × 3310 mm
Taglia utile 2400 × 1400 × 900 mm
Ascensore per l'agitazione Carica massima idraulica 1800 kg
Carica statica massima 3500 kg
Cunnessione principale: 380V/60Hz/3Phase

Applicazione

Pulizia di l'applicazione di u mutore, a trasmissione, u turbocompressore è altre parti di l'auto in u prucessu di mantenimentu è di remanufacturing

Mantenimentu di compressori, parti idrauliche, stampi è altre parti meccaniche, applicazioni di pulizia durante a trasfurmazioni

Prucessu di pulizia di parti di precisione cum'è pezzi di auto, valvole, case, cuscinetti, etc.

Cunfigurazione funziunale

Control intelligente PLC / touch screen Ajustamentu di supportu horizontale
Appuntamentu funzione di riscaldamentu intelligente Dispositivu di separazione oliu-acqua
Ingressu automaticu d'acqua, prutezzione di livellu di liquidu A cunfigurazione elettrica hè divisa in cunfigurazione generale è cunfigurazione CE
Ruote mobili Alimentazione opzionale: 220V, 380V
Groove interna in acciaio inox SUS304, spessore 2.0-2.5mm  

 

Stu tipu diEquipamentu di pulizia ultrasonicahà un numeru di mudelli, ponu scuntrà e diverse dimensioni di pulizia di pezzi, dumanda di benvenuta.


Tempu di post: 23-oct-2023