Feedback direttu da u Prughjettu di l'equipaggiu di pulizia industriale TENSE

TENSE hè specializatu in a pruduzzione di equipaggiu di pulizia industriale;Tutta a macchina hè cuntrullata cintrali da PLC, è tutti i paràmetri di travagliu sò stabiliti da u touch screen.L'operatore mette i pezzi per esse lavati nantu à a tavola rotativa attraversu l'arnesi di elevazione (furnitu da u pruprietariu), è i tubi di spray sò disposti in parechje direzzione.Dopu chì a porta manuale hè chjusa, l'equipaggiu entra in u statu di pulizia, è a tavola rotativa pò rotà 360 gradi in un tempu stabilitu.Cumpleta u lavamentu di e parti cù una indicazione di statutu di cumpiimentu;u fluidu di pulizia hè riciclatu.Macchina di pulizia spraypò sguassate rapidamente è efficacemente e parti d'oliu pisanti.Riduce assai u tempu di pulizia.Stu dispusitivu pò purtà un pesu massimu di 4 tunnillati.

feedback di l'equipaggiu di pulizia industriale

Specificazione:

L'equipaggiu di pulizia ultrasonica usa un trasduttore 28KHZ, chì hè stallatu à u fondu è i dui lati di l'equipaggiu, è trè onde ultrasoniche ponu furnisce effetti di pulizia;U cuntrollu di u prugramma PLC, pò stabilisce u tempu di pulizia, a temperatura, etc., à u stessu tempu cù a funzione di riscaldamentu di riservazione, pò salvà u tempu d'attesa di riscaldamentu. 

Mudellu Dimensione (mm) Diametru di turntable (mm) Altezza di pulizia (mm) Capacità di carica
TS-L-WP1200 2000 × 2000 × 2200 1200 1000 1 ton
TS-L-WP1400 2200 × 2300 × 2450 1400 1000 1 ton
TS-L-WP1600 2480 × 2420 × 2550 1600 1200 2 ton
TS-L-WP1800 2680 × 2650 × 4030 1800 2500 4 ton

L'equipaggiu di pulizia ultrasonica hè adattatu per a pulizia di parti più cumplesse, è pò pulisce e parti più accuratamente.In furnisce i servizii di l'equipaggiu sopra à u stessu tempu, avemu ancu prufessiunali per furnisce i clienti prudutti cunnessi, secondu i bisogni specifichi di i clienti, per furnisce suluzioni adatte è ragionevuli;Cum'è a sala di pittura.

A cabina di pittura hè una facilità apposta per a spruzzatura è l'asciugatura di rivestimenti.Hà e seguenti caratteristiche: 

Cuntrollu ambientale: A cabina di pittura hà un sistema strettu di cuntrollu ambientale, chì pò cuntrullà in modu efficace a temperatura, l'umidità, u flussu d'aria è a filtrazione per assicurà e cundizioni di gestione stabili durante u prucessu di spruzzatura per ottene u megliu effettu di spruzzatura. 

Sistema di ventilazione: A cabina di pittura hè dotata di un sistema di ventilazione putente per eliminà i gasi dannosi è i contaminanti generati durante u prucessu di spraying è mantene l'aria pulita in a zona di travagliu. 

MACCHINA DI PULIZIA SPRAYDispositivu di asciugatura: A sala di panificazione di pittura hè dotata di un dispositivu di siccazione speciale, chì pò asciugà rapidamente u revestimentu attraversu l'aria calda o u riscaldamentu infrarossu per migliurà l'efficienza di a produzzione. 

Misure di sicurezza: A sala di pittura hè dotata di equipaggiu di sicurezza, cum'è sistemi d'alarme di focu è sistemi automatichi di estinzione di u focu, per assicurà a sicurità di l'ambiente di travagliu è prevene accidenti cum'è incendi. 

Controlu di u rumore: A cabina di pittura adotta un disignu di insulazione acustica è misure di cuntrollu di u rumore per riduce l'impattu di u rumore generatu durante u prucessu di spruzzatura è di secca nantu à l'ambiente circondu è i travagliadori. 

Flessibilità: A cabina di pittura pò esse aghjustata è persunalizata secondu e diverse esigenze di spraying per allughjà pezzi di travagliu di diverse dimensioni è forme. 

In generale, a cabina di pittura furnisce un ambiente di spraying and drying ben cuntrullatu, sicuru è efficiente chì risponde à i requisiti di prutezzione ambientale è pò migliurà efficacemente a qualità di u produttu è l'efficienza di a produzzione.

feedback di l'equipaggiu di pulizia industriale 2
feedback di l'equipaggiu di pulizia industriale3

Descrizzione

Serie TS-L-WPpulitori spraysò principalmente usati per a pulizia di a superficia di parti pesanti.L'operatore mette e parti per esse pulite in a piattaforma di pulizia di u studio per mezu di l'attrezzatura di elevazione (autofurnita), dopu avè cunfirmatu chì e parti ùn superanu micca u spaziu di travagliu di a piattaforma, chjude a porta protettiva è cumincianu a pulizia cù una chjave.Durante u prucessu di pulizia, a piattaforma di pulizia gira à 360 gradi guidata da u mutore, a pompa spray estrae u liquidu di u tank di pulizia per lavà e parti in parechje anguli, è u liquidu lavatu hè filtratu è riutilizatu;U fan tirarà l'aria calda;infine, u cumandamentu di a fine hè emessu, l'operatore apre a porta è caccià e parti per compie tuttu u prucessu di pulizia.

Applicazione

L'equipaggiu hè assai adattatu per a pulizia di grandi parti di motori diesel, pezzi di machini di custruzzione, grandi compressori, mutori pesanti è altre parti.Si pò realizà rapidamente u trattamentu di pulizia di macchie d'oliu pisanti è altri sundries stubborn nantu à a superficia di e parti.
Cù stampi: ritratti di u situ di pulizia attuale, è video di l'effettu di pulizia di e parti

Stu tipu diEquipamentu di pulizia ultrasonicahà un numeru di mudelli, ponu scuntrà e diverse dimensioni di pulizia di pezzi, dumanda di benvenuta.


Tempu di Postu: Nov-01-2023