Gamma di applicazioni di l'equipaggiu di pulizia ultrasonica

Trà tutti i metudi di pulizia attuali, a pulizia ultrasonica hè a più efficace è efficace.U mutivu perchè a pulizia ultrasonica pò ottene un tali effettu hè strettamente ligata à u so principiu di travagliu unicu è u metudu di pulizia.I metudi cumuni di pulizia manuale senza dubbitu ùn ponu micca risponde à i requisiti.Ancu a pulizia di vapore è a pulizia di jet d'acqua à alta pressione ùn ponu micca risponde à a dumanda di pulizia più alta.Dunque, questu hè u mutivu perchè a pulizia ultrasonica hè sempre più usata in diverse industrii.

Zone d'applicazione di pulizia ultrasonica:

1. Industria Machinery: rimuzzioni di grassu anti-ruggini;pulizia di strumenti di misurazione è di taglio;sgrassaggio e rimozione di ruggine di parti meccaniche;pulizia di motori, carburatori è pezzi di l'auto, dragage è pulizia di filtri è schermi, etc.

APPLICAZIONE (1)

2. Industria di trattamentu di a superficia: sgrassatura è rimozione di ruggine prima di l'electroplating;pulizia prima di ioni plating;trattamentu di fosfatazione;eliminazione di depositi di carbone, scala d'ossidu, pasta di lucidatura, trattamentu di attivazione di a superficia di pezzi di metallo, etc.

APPLICAZIONE (2)

3. Industria medica: pulizia, disinfezione, sterilizazione di l'equipaggiu medicale, pulizia di utensili di laboratori, etc.

APPLICAZIONE (3)

4. Industria Strumentazione: pulizia alta pulizia di parti di precisione, pulizia prima di assemblea, etc.

APPLICAZIONE (4)

5. Industria elettromeccanica è ilittronica: eliminazione di colofonii è punti di saldatura nantu à i circuiti stampati;a pulizia di contatti d'alta tensione, terminali è altre parti meccaniche è elettroniche, etc.

APPLICAZIONE (5)

6. Industria ottica: sgrassatura, sudazione, rimozione di polvera è cusì per i dispositi ottici.

APPLICAZIONE (6)

7. Industria Semiconductor: pulizia alta pulizia di wafers semiconductor.

8. Scienza, educazione è cultura : pulizia è decalcificazione di l’attrezzi di labburatoriu cum’è a chimica è a biulugia.

9. Orologi è ghjuvelli: sguassate fanghi, polveri, strati d'ossidu, pasta di lucidatura, etc.

10. Industria petruchimica : pulizia è dragage di filtri metallichi ;pulizia di cuntenituri chimichi, scambiatori, etc.

11. Industria di stampa tessili è tintura: pulizia di fusti tessili, spinnerets, etc.

12. Altri: Pulizia ultrasonica: sguassate i contaminanti, dragate i buchi chjuchi, cum'è i sigilli di pulizia, a risturazione antica, è u dragamentu di ugelli elettrici di l'automobile.

Stirring ultrasonicu: accelerà a dissoluzione, migliurà l'uniformità, accelerà e reazzioni fisiche è chimiche, prevene a corrosione eccessiva, accelerà l'emulsificazione di l'oliu-acqua, cum'è a mistura di tintura di solvente, fosfatazione ultrasonica, etc.

Coagulazione ultrasonica: precipitazione accelerata è separazione, cum'è flottazione di sementi, rimozione di scorie di bevande, etc.

Sterilizazione ultrasonica: uccide i batteri è i contaminanti organici, cum'è u trattamentu di l'acqua, a degassazione, etc.

Pulverizazione ultrasonica: riduce a dimensione di particella di u solutu, cum'è a pulverizazione di e cellule, a prova chimica, etc.

Sigillatura ultrasonica: Eliminà u gasu interstiziale è aumenta a densità generale, cum'è l'immersione di pittura.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2021