Pulizia di i pezzi di a trasmissione

Durante l'usu di u gearbox, i dipositi di carbone, gomme è altre sustanzi seranu generati in l'internu, è cuntinueghjanu à accumulà è eventualmente diventenu fangu.Sti sustanzi dipositu aumentà u cunsumu di carburante di u mutore, riduce a putenza, fallenu à scuntrà i bisogni di una misura più precisa cù u mutore, è ancu causanu danni à u mutore in casi severi.

Oghje daremu una breve spiegazione nantu à a pulizia di sta parte;l'intruduzioni di pulizia di e parti seguenti hè un casu sceltu da i nostri clienti cooperativi per a vostra intelligenza.

1: A pulizia di l'alloghju di a scatula di trasmissione pò esse divisa in pulizia spray ad alta pressione è pulizia ultrasonica.

1-1 La pulizia ad alta pressione generalmente lava alcuni picculi pezzi di fangu nantu à a superficia dopu u trattamentu manuale di l'oliu pesante è di fanghi.

A pulizia à alta pressione pò lavà rapidamente l'oliu pesante nantu à a superficia, risparmiendu tempu per a prossima pulizia

1-2 Pulizia ultrasonica: Dopu a pulizia à alta pressione, l'equipaggiu ultrasonicu hè utilizatu per a pulizia più;pò pulisce e parti più complicate.A nostra cumpagnia hè specializata in a pruduzzione di l'equipaggiu di pulizia industriale;furnimu diversi tipi di machini di pulizia ultrasonica, chì ponu scuntrà parti di diverse dimensioni.

parti di scatula di trasmissione 1 (1)
parti di a scatula di trasmissione 2

2 Pulizia di piastre di valvola, di frizione in acciaio, tamburi di frizione, ingranaggi, cuscinetti è altre parti metalliche.

Misura di a piastra di valvola: 30 * 15 cm

U diametru di u tamburinu di l'embrague in generale ùn hè micca più di 20 cm, è l'altezza ùn hè micca più di 40 cm.In generale, 7-8 setti di tamburi di embrague pò esse eliminati da a scatula di trasmissione;Circa 1200 * 600 * 600mm;pò scuntrà a pulizia di a maiò parte di e parti di a scatula;à u listessu tempu, ci vole à aduprà agenti di pulizia;A temperatura di pulizia hè cunsigliatu per esse stabilitu à 60-65 ° C.

parti di scatula di trasmissione 3(1)
parti di scatula di trasmissione 4(1)
parti di a scatula di trasmissione 5
parti di a scatula di trasmissione 6

Tempu di Postu: Feb-14-2023